18 Temmuz 2007 Çarşamba

Kan Testi Sonuçları - 13 Hafta 4 günlük - 9 Şubat 2007

Dün akşam yemeğini yerken doktorum aradı. 2li test sonuçlarını almış, bilgi vermek için aramış. Bana birtakım oranlar söyledi: 1/950, 1/9600, 1/4750 gibi şeyler, tabii ben 2 dakika içinde unuttum ne olduklarını. Sonuçta olan şu: oranlar gayet iyiymiş, ileri tetkiklere (amniyosentez gibi) gerek yokmuş. Sevindik tabi ki.

Bir de dün gece 2 de kalktım, midemde garip hareketler oluyordu. Acaba bebiş mi dedim? Ama daha çok erken, en az 2 hafta daha var.

Başparmağını emiyor!


13 Hafta 0 günlük - 5 Şubat 2007. Ve başparmağını emiyor!

Çok ilginçti ultrason görüntüleri, bebiş sürekli hareket ettiği için ense kalınlığını ölçmek zor oldu. Dönüyor, parmağını emiyor, uyumaya çalışıyor, balık gibi sürekli hareket ediyordu. Sanırım akvaryum gibi hissediyorum kendimi :P boyu 6.9 cm (baş - popo mesafesi). bacakları da 3 cm miş. doktorum Şenol Kalyoncu hafif bir çıkıntı gördü, belki penis olabilir dedi, %51 ihtimal erkekmiş :)

Kan da verdim. Bakalım, sonuçları bekliyorum artık. Bebişin kolları, bacakları, mide ve kalbini gördük. Tabii emmeye çalıştığı başparmağını da. Aşağıdaki resme tıklarsanız, büyük resim açılacak, ne demek istediğimi daha iyi görürsünüz.

Bu da 3 boyutlu ultrasonla taranmış hali.

Aslında bu görüntü renkliydi ekranda. Şenol Bey "Renkli çıktısını ister misin?" diye sordu bana. Ben de baktııım baktıııım ve görüntüyü pek bir şeye benzetemediğim için "Benim için pek bir şey ifade etmiyor. Almayalım" deyiverdim. Sanırım beni artık ilgisiz, deli bir anne adayı zannediyor olmalı :) Aslında şimdi bakıyorum da baya baya gözleri kulaklar belli. Tüh keşke alsaymışım. Neyse bir dahaki teklifin üzerine atlayacağım hemen.

Henüz hiç bir hareketini algılamıyorum bebişin, yoksa duramazdım yerimde. O da durmuyor çünkü.

Hiç yorum yok: