18 Temmuz 2007 Çarşamba

Koca kafa oğluş :) 28 Hafta 3 günlük - 25 Mayıs 2007 niyetine bir yazı

Evet utanıyorum ama bu yazıyı da 18 Haziran'da yazıyorum. Tembellik ettim ve eklemedim siteye hiç bir şey.

Bu ay 1.5 kilo civarı aldım. İyi bir gelişme. Şenol Bey ölçümleri yaptı. Odasına geçtik. "Kilosu normal gidiyor ama baş çevresi büyüklüğü normalden iki hafta önde" dedi. Sonra Hakan'a bakarak "Genetik ama bu sanırım" dedi, hehe...

Oğluş kocaman olduğu için artık ekrana sığmıyor, kafasını gömmüş. Ultrason görüntüleri simsiyah. Kuzey Bey kendini sakladığı için, hiç bir şey görünmüyor. O yüzden bu seferlik benim görüntülerimle idare edeceksiniz.

Önden her şey normal, bir de yandan bakın :) Fotoğraflar 18 Mayıs tarihli.

Tatile çıkacağım için bir sonraki randevu 18 Haziran'a verildi. Yani bugüne. Bundan sonra 2 haftada bir kontrole gidecekmişim. Bakalım tatil Kuzey Bey'e yaramış mı. Bana yaradığı kesin :)

Hiç yorum yok: