18 Temmuz 2007 Çarşamba

Üzgünüm oğluş :( 24 Hafta 3 günlük - 27 Nisan 2007 niyetine bir yazı

O kadar uzun süredir siteye yeni bir şey eklemedim ki, kendimi çok suçlu hissediyorum. Hakan'la ha bugün ha yarın diye diye taa bu aşamaya geldik. şimdi aklımda kalanları yazacağım. Aslında şu anda tarih 18 Haziran.

7. ayda oğluşun boyu 28 cm civarıydı sanırım, kilosunu hatırlayamıyorum. Tüm bunlar yetmezmiş gibi ultrason görüntüsünü de bulamıyorum bir türlü. Neyseki görüntüler o kadar da iyi değildi. 3 boyutlu görüntüsünün CD si ise evde. onu en kısa sürede ekleyeceğim.

Benimse maşallahım var, tam 3.5 kilo birden almışım. Doğal olarak Şenol Bey'den fırça yedim. Tatlı haftada bire düşmüştü. Dondurma bile olsa, haftada bir! Bendeki kilo alma Kuzey'e de yansımış, ölçüleri 2 hafta önden gidiyor.

Artık aşağı dönük olduğu için başı, hareketlerini çok daha net hissedebiliyordum. Karnımı oynatmaya başlamıştı. Hakan her seferinde geliyordu yanıma hissetmek için, ama "eşek sıpası" başka biri ellediğinde hemen kesiyordu tekmelemeyi :)

Hiç yorum yok: